Váš nákupný košík je prázdny

Všeobecné obchodné podmienky

Na účely týchto Všeobecných obchodných podmienok sa rozumie:

Predávajúcim ( prevádzkovateľom):
INSPE, s.r.o.
Trojičné námestie 178/1
027 44 Tvrdošín
IČO: 36804851
DIČ: 2022418827
IČ DPH: SK 2022418827
kód poskytovateľa lekárenskej starostlivosti P 62587160301

Kupujúcim:
Kupujúcim sa rozumie v internetovej lekárni (ďalej len lekáreň)  zaregistrovaná fyzická osoba, alebo právnická osoba, ktorá odoslala po vlastnej autorizácii elektronickú objednávku, spracovanú systémom lekárne.

Úvodné ustanovenia

Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, reklamačným poriadkom a ustanoveniami príslušných právnych predpisov najmä Obchodného zákonníka, zákona č. 250/2007 Zb.z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 108/2000 Zb.z. o elektronickom obchode, sa riadia právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim.

Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky lekárne a cenu tohto tovaru,  spracovaný systémom lekárne.

Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti prevádzkovateľa a kupujúceho a vo svojom aktuálnom znení tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy. V prípade, ak nie je medzi predávajúcim a kupujúcim dohodnutá trvalá kúpno- predajná zmluva v písomnej forme, považuje sa elektronická objednávka v lekárni za návrh k uzavretiu zmluvy medzi kupujúcim a prevádzkovateľom.

Objednávka, uzatvorenie zmluvy, odstúpenie od zmluvy

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých, registračným formulárom požadovaných údajov a náležitostí. Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh zmluvy a sú považované za záväzné. K akceptovaniu návrhu na zmluvu zo strany prevádzkovateľa dôjde potvrdením elektronickej objednávky.

Prevádzkovateľ je v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť, a pod. ), predovšetkým pri cene vyššej ako 150 eur, vždy oprávnený žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky vhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne.

V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, sa objednávka považuje za neplatnú.  Ak je medzi prevádzkovateľom a kupujúcim uzatvorená dlhodobá rámcová písomná kúpna zmluva, elektronická objednávka uzatvorenú zmluvu bližšie špecifikuje a konkretizuje a je jej neoddeliteľnou súčasťou.

Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 2 hodín od jej odoslania. Možnosť stornovať objednávku je aj v prípade, že tovar z nejakého dôvodu nie je možné zabezpečiť.

K vlastnému  uzavretiu kúpno- predajnej zmluvy dochádza prevzatím tovaru kupujúcim.

Dodacie podmienky, termíny

Miestom plnenia zmluvy sa rozumie sídlo (bydlisko), alebo miesto podnikania kupujúceho uvedené v registračnom formulári lekárne.  Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním kupujúcemu. Vlastnícke právo na tovar prechádza na kupujúceho pod podmienkou zaplatenia kúpnej sumy v plnej výške.

Prevádzkovateľ expeduje tovar kupujúcemu v čo možno najkratšom čase po prijatí elektronickej objednávky. Štandardne do 1-3 dní a to aj vtedy ak je tovar uvedený ako na sklade. Máme aj kamennú prevádzku, takže tovar sa neustále hýbe. Systém internetovej lekárne nie je prepojený so systémom kamennej prevádzky. Tovar nám chodí 2x denne, takže robíme všetko preto, aby sa tovar dostal k vám v čo možno najkratšom možnom čase.
V prípade predĺženia tohto času alebo zmeny v objednávke Vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Ak je objednávka uskutočnená v pracovných dňoch do 10. hodiny, je možné doručenie tovaru ešte v ten deň , ak je na sklade, poprípade nasledujúci deň (POZOR: platí len pre osobné expresné doručenie ).

V prípade víkendu (alebo sviatku) je tovar doručený prvý pracovný deň po víkende (alebo sviatku). Doba pre dodanie tovaru môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia (viac ako 3 dni), o čom bude kupujúci informovaný prevádzkovateľom.

V prípade predĺženia tohto času alebo zmeny v objednávke Vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Ku každej zásielke bude daňový doklad odoslaný na vami uvedenú e-mailovú adresu. Tento doklad  slúži ako doklad o kúpe pre uplatnenie záruky, preto si ho dobre uschovajte pre prípad reklamácie.
 

Kúpna cena, poštovné a balné

Kúpna cena ( vrátane DPH ) je splatná pri prevzatí tovaru pri jeho doručení. V prípade bankového prevodu a platby kartou je to vopred.

 

Možnosti dopravy a platby

Kúpna cena ( vrátane DPH ) je splatná pri prevzatí tovaru pri jeho doručení. V prípade bankového prevodu a platby kartou je to vopred.

 

OSOBNÉ EXPRESNÉ DORUČENIE NA ADRESU

Toto doručenie sa vzťahuje len na nasledovné mestá a obce:

Tvrdošín, Nižná, Podbiel, Štefanov nad Oravou, Trstená, Ústie nad Priehradou, Liesek, Čimhová, Vitanová a Zábiedovo.

- Bezplatné doručenie tovaru je pri nákupe nad 15 eur

- Pri nákupe pod 15 eur sa účtuje prepravné 2 eurá.

- Pri osobnom doručení máte možnosť platby v hotovosti, prípadne bankomatovou kartou prostredníctvom  mobilného terminálu, alebo môžete zaplatiť kartou priamo pri nákupe v internetovej lekárni.

- Po uskutočnení objednávky Vás budeme kontaktovať telefonicky a dohodneme sa s Vami na čase doručenia.

- DORUČENIE CEZ PRACOVNÉ DNI: V prípade, že tovar, ktorý ste si objednali je na sklade, bude Vám doručený ešte v ten deň. Ak by na sklade nebol, prípadne by mal výpadok, budeme Vás kontaktovať telefonicky.

- DORUČENIE CEZ VÍKENDY A SVIATKY: Momentálne cez víkendy a sviatky tovar nedoručujeme, nakoľko v minulosti táto služba nebola takmer vôbec využívaná.

 

DORUČENIE LIEKOV NA  e-Recept

- Toto doručenie sa vzťahuje len na nasledovné mestá a obce:

Tvrdošín, Nižná, Podbiel, Štefanov nad Oravou, Trstená, Ústie nad Priehradou, Liesek, Čimhová, Vitanová a Zábiedovo.

- Doručujeme aj lieky na elektronický lekársky predpis, no len do vyššie spomínaných miest a obcí.

- Toto doručenie je BEZPLATNÉ, čo znamená, že za dopravu neplatíte. Platíte len DOPLATOK za LIEKY, tak ako je to v lekárni.

Ako postupovať:

    1. Zavoláte k svojmu lekárovi aby Vám prepísal lieky na elektronický lekársky predpis.
    2. Potom zavoláte k nám do lekárne, kde si objednáte doručenie týchto liekov k Vám na adresu. Nadiktujete nám Vaše rodné číslo, na základe ktorého uvidíme čo Vám lekár predpísal a nachystáme Vám vašu zásielku. Zároveň budete informovaný o celkovej cene Vášho nákupu.
    3. Potom nám nadiktujete adresu na ktorú chcete tovar doručiť a tiež telefónne číslo.
    4. Dohodneme sa s Vami na vyhovujúcom čase doručenia.
    5. Tovar pri prevzatí zaplatíte buď v hotovosti, prípadne bankomatovou kartou cez prenosný terminál.

LIEKY NA e-Recept DORUČUJEME LEN CEZ PRACOVNÉ DNI .
Cez víkendy a sviatky tovar nedoručujeme.

 

OSOBNÉ VYZDVIHNUTIE V LEKÁRNI

- V prípade, že si pri nákupe zvolíte možnosť osobného vyzdvihnutia, bude Váš tovar nachystaný na Vaše meno. Vy ho už len na mieste uhradíte buď v hotovosti, prípadne bankomatovou kartou.

- Keď bude Váš tovar prichystaný, budeme Vás kontaktovať telefonicky.

 

DORUČENIE TOVARU - POŠTA, KURIÉR, ZÁSIELKOVŇA

 

do 0,5 kg

do 1 kg

do 2 kg

do 5 kg

do 10 kg

do 20 kg

Slov. pošta

doporuč. list

2. trieda

 

2,20 eur

3,15 eur

-

-

-

-

Slov. pošta

doporuč. list

1.trieda

2,40 eur

3,35 eur

-

-

-

-

Balík na poštu

2,75 eur

2,90 eur

2,90 eur

3 eurá

4 eurá

-

Balík na adresu

-

4,10 eur

4,10 eur

4,20 eur

5,30 eur

-

 

DPD kuriér SR

4,50 eur

4,50 eur

4,50 eur

4,80 eur

5 eur

5,70 eur

Zásielkovňa SR

2,80 eur

2,80 eur

2,80 eur

2,80 eur

5,40 eur

-

 

Poplatky za dobierku: Prirátajú sa navyše k poštovnému.

Slovenská pošta  + 1,20 eur
DPD kuriér  +0,90 eur
Zásielkovňa +0,60 eur

 

Možnosti platby za objednávku

    • formou dobierky - platba pri prevzatí tovaru na pošte, alebo u kuriéra
    • bankovým prevodom – úhrada zálohovej faktúry na náš účet (balík bude odoslaný až po pripísaní platby, o čom Vás budeme informovať)
    • bankomatovou kartou – prostredníctvom platobnej brány

Termíny dodania- Ako rýchlo príde balíček k Vám?

    • Doporučený list 1. triedy : nasledujúci deň
    • Doporučený list 2. triedy, balík na adresu, na poštu: 2 -3 dni
    • Kuriér: nasledujúci deň
    • Zásielkovňa: 2-5 dní
    • V čase pred Vianocami, kedy je nápor na kuriérov aj poštu enormný, je potrebné rátať s menším zdržaním zásielok

O odoslaní zásielky Vás budeme informovať mailom, v ktorom bude ako príloha faktúra, ktorá slúži ako doklad o kúpe tovaru. V maily bude uvedené aj podacie číslo zásielky (v prípade poštových zásielok), nakoľko pošta nie vždy informuje príjemcov. V prípade, že Vám takýto mail neprišiel, skontrolujte si priečinok s nevyžiadanou poštou, či reklamou, kde takéto maily často skončia. Prípadne nás kontaktujte.

UPOZORNENIE: Berte prosím na vedomie, že v prípade doporučených listov, je veľká pravdepodobnosť, že si po zásielku budete musieť prísť na poštu. Poštárky vzhľadom na množstvo listov a iných zásielok nie sú povinné doručiť niečo, čo sa nemusí zmestiť do otvoru schránky. Takže Vám len nechajú odkaz v schránke, že máte zásielku na pošte.

 

DORUČOVANIE MIMO SLOVENSKA (iba v EÚ)

-Tovar Vám doručíme aj mimo Slovenska, v rámci krajín EÚ.

- Tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty, prípadne v niektorých krajinách je možnosť voľby zásielkovne. Pozri tabuľku nižšie.

- Pri objednávkach do zahraničia je možná len úhrada vopred. Na dobierku nedoručujeme.

- Možnosť úhrady objednávky bankovým prevodom na základe zálohovej faktúry, alebo bankomatovou kartou cez platobnú bránu.

- V prípade že ste z inej krajiny ako : CZ, AT, HU, PL, IT, tak nás kontaktujte mailom.

- Všade kde chodí aj Slovenská pošta, balíček doručíme.

- Pri zahraničných zásielkách je potrebné počítať s dlhšou dobou dodania.

Slov. pošta
Zahraničie
Doporučené zásielky

do 0,5 kg

do 1 kg

do 2 kg

do 5 kg

do 10 kg

do 20 kg

CZ

5,70 eur

9,20 eur

10,30 eur

12,30 eur

15,30 eur

32 eur

HU, AT, IT

7,40 eur

10,90 eur

14,90 eur

26,80 eur

38,80 eur

63,50 eur

IT-64,50

PL

7,40 eur

10,90 eur

14,90 eur

18,50 eur

23,50 eur

34,50 eur

Zásielkovňa CZ, HU

4 eurá

4 eurá

4 eurá

4 eurá

5,90 eur (CZ)

 

7,90 eur (HU)

-

Vrátenie alebo výmena tovaru

Vrátiť je možné iba tovar nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale a to do 7 dní od prevzatia tovaru. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil.
Bližšie informácie k reklamácii nájdete v reklamačnom poriadku.

Reklamačný poriadok

Dôvodom pre reklamáciu nie je nedostatočný alebo nežiadúci účinok preparátu. Za tento je zodpovedný výrobca.

1. PORUŠENIE OBALU PRI PREPRAVE

Prepravná firma ručí za zásielku do okamihu jej odovzdania konečnému zákazníkovi. Pri prevzatí si zásielku prezrite a v prípade viditeľného poškodenia ochranného obalu skontrolujte obsah tovaru a s dopravcom spíšte protokol a zásielku nepreberajte. Hneď ako nám dopravca zásielku vráti, okamžite Vám vyexpedujeme nový tovar.

V prípade, že poškodenie, nebolo na prvý pohľad viditeľné a chybu ste objavili až po tom, čo dopravca odišiel a vy ste zásielku otvorili, je potrebné urobiť fotodokumentáciu chýb a kontaktovať buď priamo dopravcu, alebo nás. Môžete tak urobiť buď telefonicky, alebo mailom. Pričom budeme potrebovať zaslať aj fotodokumentáciu na e-mail.

My budeme potom vzniknutú škodu riešiť s dopravnou firmou a budeme Vás informovať o výsledku. Prípadne Vám rovno zašleme nový tovar na naše náklady.

2. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY – VRÁTENIE CELEJ ZÁSIELKY

Bez udania dôvodu nám môžete vrátiť celú objednávku do 7 dní . Tovar, ktorý nesmie mať poškodený originálny obal, doručte aj s daňovým dokladom bezpečným spôsobom do našej lekárne. Doručenie tovaru na našu adresu hradí zákazník. Protokol o vybavení reklamácie a celá uhradená čiastka (bez poštovného)  Vám bude zaslaná na Vašu korešpondenčnú adresu alebo bankový účet najneskôr do 14 dní.

3. OMYL PRI  OBJEDNÁVKE NA STRANE OBJEDNÁVATEĽA – ČIASTOČNÉ VRÁTENIE ZÁSIELKY

Bez udania dôvodu nám môžete vrátiť časť objednávky do 7 dní . Tovar, ktorý nesmie mať poškodený originálny obal, doručte aj s pôvodným daňovým dokladom bezpečným spôsobom do našej lekárne. Doručenie tovaru na našu adresu hradí zákazník. Protokol o vybavení reklamácie, nový daňový doklad a zodpovedajúca finančná čiastka Vám bude zaslaná na Vašu korešpondenčnú adresu alebo bankový účet najneskôr do 14 dní.

4.  OMYL PRI  OBJEDNÁVKE NA STRANE DODÁVATEĽA

Vrátenie lieku alebo zdravotníckej pomôcky z dôvodov uvedených v bodoch 1 a 2, vybavíme vo verejnej lekárni Lekáreň INSPE, s.r.o. ,   výmenou vráteného lieku alebo vrátenej zdravotníckej pomôcky za sumu, ktorú objednávateľ za vrátený liek alebo zdravotnícku pomôcku zaplatil, vrátane nákladov na doručenie zásielky.

 Liek môže objednávateľ reklamovať a vrátiť, ak zásielka obsahuje:
a) liek v inej liekovej forme, v inom množstve liečiva v jednej dávke lieku alebo v inej veľkosti balenia, ako bol objednaný,
b) iný počet balení lieku, ako bol objednaný,
c) liek s dátumom exspirácie kratším, ako je čas liečby zaslaným liekom pri dodržaní dávkovania lieku v súlade s údajmi uvedenými v písomnej informácii pre používateľov lieku,
d) poškodený vonkajší alebo vnútorný obal lieku,
e) liek bez písomnej informácie pre používateľov lieku alebo ak písomná informácia pre používateľov lieku nie je v štátnom jazyku

 Zdravotnícke pomôcky môže objednávateľ reklamovať a vrátiť, ak zásielka obsahuje:
a) poškodený obal zdravotníckej pomôcky,
b) iný počet balení zdravotníckej pomôcky, ako bol objednaný,
c) zdravotnícku pomôcku, ktorá nespĺňa technické požiadavky uvedené vo vyhlásení o zhode,
d) zdravotnícku pomôcku bez návodu na použitie alebo ak návod na použitie nie je v štátnom jazyku.

5. REKLAMÁCIA V ZÁRUČNEJ LEHOTE

Ak sa domnievate, že tovar objednaný v internetovej lekárni vykazuje nedostatky a je v záručnej lehote, uplatnite buď priamo u výrobcu či u nás svoje právo na reklamáciu. Tovar doručte so záručným listom a daňovým dokladom do našej lekárne. K nedostatku sa vyjadríme v zákonnej lehote.

Alternatívne riešenie sporov (ARS)

Kupujúci - spotrebiteľ - má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu e-mailom na lekaren@lekareninspe.sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z. z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z. z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z. z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná na https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_en. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľ internetovej lekárne týmto prehlasuje, že s osobnými údajmi svojich zákazníkov získanými pri objednávaní tovaru, zaobchádza v zmysle Zákona č. 428/2002 Zb.z. o ochrane osobných údajov. Údaje našich zákazníkov slúžia len pre naše potreby a nebudú poskytnuté tretej strane.

Záverečné a prechodné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky.

Prípadné ďalšie otázky zodpovieme na e-mailovej adrese: lekaren@lekareninspe.sk
alebo na telefónnom čísle:  0948 127 464 v pracovných dňoch od 7:00 do 17:00

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním stránky vyjadrujete súhlas s anonymným používaním a uchovávaním cookies. Viac informácii

Súhlasím